گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج آماده‌ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد. اگر هر یک از وسایل برقی برند هیمالیا شما دچار نقص و یا خرابی شد. دیگر نگران نباشید. دستگاه معیوب خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان وسیله ی برقی شما را عیب یابی کرده و آن را به بهترین نحو تعمیر کنیم. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

برای استفاده از خدمات آنلاین تعمیرات می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید و یا از طریق فرم آنلاین درخواست تعمیرکار (با 10% تخفیف ویژه) درخواست تعمیرات خود را ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان کارشناسان خبره آنلاین تعمیرات درخواست شما را بررسی کرده و اقدام به اعزام تعمیرکار در محل کنند. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

آموزش تعمیر یخچال هیمالیا

تعمیرات لوازم برقی کاری تخصصی بوده و نیاز به دانش و مهارت دارد. حتی کسانی که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند باید سالانه دانش خود را مطابق با وسایل روز به روزرسانی نمایند تا بتوانند مهارت کافی برای تعمیر وسایل برقی جدید را داشته باشند. 

بنابراین در یک مقاله نمی توانیم مهارت تعمیرات را بطور کامل آموزش دهیم. اما میتوانیم خلاصه ای از نحوه ی تعمیرات یخچال را برایتان شرح دهیم:

1- تعمیر برد یخچال: برد مهم ترین  قطعه ی لوازم برقی به حساب می آید. برد یخچال قطعه ای است که بر روی آن دیود، فیوز، خازن و ... نصب می شود. این قطعه مانند مغز دستگاه عمل کرده و به دستگاه دستورات مختلفی برای اجرا می دهد.  نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

بیشتر مشکلاتی که در یخچال ها به وجود می آید مربوط به برد دستگاه می باشد. برای تعمیر این قطعه ی حساس نیاز به دانش، تجربه و ابزار مناسب می باشد. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

کسی که در زمینه ی تعمیر برد لباسشویی فعالیت دارد باید نحوه ی صحیح برداشتن برد، گذاشتن برد، شناخت قطعات برد، تست کردن برد و همچنین استفاده درست از ابزارها را برای تعمیر برد بشناسد. 

2- تعمیر ترموستات یخچال: ترموستات یخچال وظیفه ی ایجاد دمای مناسب درون یخچال را بر عهده دارد. این قطعه در زمانی که یخچال به میزان کافی سرد شود به یخچال دستور می دهد کار کردن را متوقف نماید. اگر ترموستات یخچال خراب شود شما هم می توانید ترموستات را تعمیر کنید و هم می توانید آن را تعویض نمایید. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

تعمیر ترموستات دارای پروسه ای کاملا پیچیده بوده و نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد. البته برای جلوگیری از احتمال خرابی دوباره ترموستات بهتر است ترموستات را تعویض نمایید.

3- کمپرسور ها گاز یخچال را درون لوله ها حرکت می دهند که همین مسئله باعث خنک شدن محیط یخچال می شود. اما گاهی بروز اختلال در عملکرد کمپرس باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی می شود. بهتر است برای تعمیر کمپرسور یخچال از یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

نمایندگی هیمالیا در کرج

تعمیر یخچال همیالیا در محل

زمانی که وسایل سنگین مانند: لباسشویی، یخچال و ... دچار خرابی میشوند. اولین چالشی که با آن رو به رو میشویم چگونگی انتقال دستگاه به تعمیرگاه است.  جا به جایی وسایل به تعمیرگاه نه تنها پروسه ای زمان بر است بلکه مارا متحمل هزینه های زیادی مانند: هزینه ی کارگر برای حمل یخچال، هزینه ی ماشین می نماید. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

مجموعه ی آنلاین تعمیرات همواره نیاز های مشتریان را بررسی کرده و برای برطرف کردن آن تلاش می کند. مشکل انتقال وسایل به تعمیرگاه بزرگترین مشکل افراد به حساب می آمد که آنلاین تعمیرات برای رفع آن فکری کرده است. 

خبر خوب برای شما مشتریان عزیز: دیگر نیازی به انتقال هر نوع دستگاه معیوب به تعمیرگاه نمی باشد. تکنسین های خبره در مجموعه آنلاین تعمیرات پس از حضور در محل و عیب یابی اقدام به تعمیر دستگاه شما در محل می نماید.

هزینه ی تعمیرات هیمالیا در کرج

قیمت بالای لوازم برقی باعث شده اگر مشکلی در هر یک از وسایل برقی پیش بیاید بجای اقدام به تعویض وسیله برای تعمیر آن اقدام نماییم. همه ی ما میدانیم که هزینه ی تعمیرات  لوازم برقی نسبت به هزینه ی تعمیر آن ها بسیار مناسب تر می باشد. بنابراین افراد برای داشتن صرفه ی اقتصادی بیشتر بجای تعویض لوازم خانگی اقدام به تعمیر آن می نمایند.

برخی از تعمیرکاران با گرفتن هزینه های بالا و یا خرخ تراشی های بی مورد سبب می شوند هزینه ی تعمیر برای مشتریان گران تمام شود. مجموعه ی آنلاین تعمیرات همواره می کوشد برای داشتن صرف اقتصادی بیشتر برای مشتریان کمترین هزینه را برای تعمیرات از مشتری دریافت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت خرابی میتوانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

مشکلات رایج لباسشویی هیمالیا

لباسشویی یکی از پرکاربرد ترین وسایل برقی به حساب می آیند. اگر عملکرد این دستگاه به هر دلیلی دچار اختلال و خرابی شود چالش هایی را به وجود خواهد آورد که می تواند زندگی روزمره ما را مختل کند.

اگر با خرابی ماشین لباسشویی برند هیمالیا رو به رو شده اید و نمی دانید چگونه یک تعمیرکار خبره و کاربلد را پیدا کنید بهتر است با یک تماس از خدمات بی نظیر آنلاین تعمیرات کمک بگیرید. برخی از مشکلات رایج لباسشویی هیمالیا شامل موارد ذیل میشود:

1- پرش به اطراف: تمام دستگاه های لباسشویی دارای مقدار کمی لرزش هستند. اما گاهی ممکن است این لرزش ها به تکان های شدیدی تبدیل شده و باعث وحشت اعضای خانه شود. بروز این مشکل می تواند به دلیل: تراز نبودن محل قرار گیری لباسشویی و یا جدا نشدن فنر از شاسی لباسشویی باشد.

2- پر سروصدا بودن: اگر ماشین های لباسشویی در هنگام شست و شو صدا های غیر طبیعی ایجاد کنند این مشکل می تواند به دلایلی مانند: گیر کردن شی در لباسشویی باشد. اما گاهی ممکن است مشکل به همین سادگی نبوده و دستگاه نیاز به تعویض قطعاتی مانند: شفت، کاسه نمد و ... داشته باشد.

3- بد بو بودن لباس ها بعد از شست و شو: اگر با چنین مشکلی رو به رو شدید به معنای وجود قارچ و یا باکتری در درون دیگ ماشین لباسشویی می باشد بهتر است برای رفع چنین مشکلی لباسشویی را بدون لباس و با آب داغ روشن کنید. این کار باعث کشته شدن باکتری ها می شود.

4- باز نشدن درب لباسشویی: گاهی ممکن است درب لباسشویی باز نشود. بروز چنین مشکلی می تواند 2 دلیل داشته باشد. یکی از این دو دلیل تخلیه نشدن آب درون دیگ لباسشویی بوده ودیگری خرابی قفل درب لباسشویی.

تعمیرت یخچال هیمالیا در کرج

سخن آخر

برای تعمیر انواع لوازم برقی از برند هیمالیا بهتر است از یک مجموعه ی تعمیرات معتبر و خبره کمک بگیرید. اگر یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ... شما از هر برندی که باشد باز هم می توانید از تکنسین های مجرب مجموعه کمک بگیرید. برخی از نمایندگی های موجود در مجموعه آنلاین تعمیرات عبارتند از: نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج، نمایندگی دوو در کرج، نمایندگی الجی در کرج .

شما می‌توانید با مجموعه ی آنلاین تعمیرات تماس گرفته و بهترین خدمات را با بالاترین بازدهی دریافت نمایید.